Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2011 11:15 - Племенникът на Мими Виткова: Платих, за да стана посланик в Чехия, но ме измамиха
Автор: platttonnn Категория: Новини   
Прочетен: 1693 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
/Ето фрагменти от образа,на закоравял комунист-винаги други са виновни-но вече,наказанието е неизбежно./Племенникът на Мими Виткова: Платих, за да стана посланик в Чехия, но ме измамиха. Витко Витков се оплакал в полицията, след като му поискали 100 000 евро в повече 4 ноември 2011, 10:55  
image Бизнесменът Витко Витков разтръби без никакви угризения за схема, в която дал редица подкупи, за да стане посланик в Чехия. Той е бивш дипломат и племенник на здравния министър от правителството на Жан Виденов Мими Виткова. "При една от командировките ми се запознах с хора, които претендираха, че имат връзки с управляващите. Същите хора ми предложиха срещу заплащане да ме направят посланик в Чехия. Аз живея и работя в Чехия", разказва пред bTV почти 60-годишният бизнесмен.

Той приел присърце това, защото искал да се върне отново на дипломатическа служба. Витков научавал детайлите по бъдещата сделка постепенно. “Първоначално започнахме с Маргарита Багрянова Захариева, с която се запознахме през лятото на 2010 г. и която ми каза: Г-н Витков, аз имам изключително добри връзки с Николай Младенов, с шефа на политическия кабинет и т.н., можем да разрешим казуса положително, но трябва да платите 40 000 долара. И какво да кажа – аз се съгласих. Дадохме едно пълномощно на г-жа Захариева да изтегли еднократно от моите сметки 40 000 щатски долара, като й дадохме и 1600 долара на ръка”.

Септември и октомври обаче минали, а от госпожата нямало ни вест, ни кост. Тъкмо кандидат-посланикът да се отчае, нещата претърпели положителен обрат – появил се следващият човек във веригата. “Г-жа Захариева ме запозна с г-н Иван Белберов. Той буквално ми заяви: Витко, може да се получи нещо, може да направим нещо и да решим въпроса, но трябва да платиш вече 60 000 долара. Бях малко озадачен, но се съгласих и с това тяхно условие и за целта дори подписахме договор”.

Витков си казал, че парите този път са повече, но и ефектът сигурно ще е по-добър. Вече имал и договор, установяващ факта, че е дал подкуп, за да бъде произведен в посланик. Самият Витков обаче не намерил нищо нередно в това.

В следващ етап от него били поискани още 10 000 долара - под претекст, че трябва да финансира турне на слабо известна музикална група. Той ги осигурил, защото му подшушнали, че човек от бандата е близък с "г-н Иван Саздов, когото представиха като шеф на предизборния щаб на г-жа Фандъкова”.

По всичко обаче личи, че наивността на Витков няма край. Явно без да се усеща, че е жертва на измама, той си направил сметката, че ако даде 10 000 долара, ще се запознае със Саздов, а оттам бленуваното посланическо място било "на един телефон разстояние". Затова той превел парите, запазил бордерото и зачакал среща със Саздов.

В духа на предходните лабиринтообразни схеми плащането на Витко Витков отново се оказало предпоследно. По думите му той получил обаждане от представения му като координатор на ГЕРБ за Южна България Иван Петров.

“Каза, че разговор със Саздов е проведен и условията за назначаване на дипломат, на посланик в чужбина, са 200 000 евро", разказва Витков. За него обаче щяло да има компромис - само 100 000 евро. Витков се ядосал и решил да сезира полицията, която да му помогне да си върне дадените пари.

Мисия "Прага" вече е в прокуратурата. Повече от странен обаче е фактът, че Витко Витков не се чувства виновен за участието си в описаната от самия него схема. От въвлечените в интригата засега позицията си е представил само Иван Саздов. Той признава, че познава някои от споменатите в разказа, но отрича да е част от каквито и да било схеми. /БЛИЦ
 


Тагове:   лъжа,   зло,   престъпление,


Гласувай:
5


Вълнообразно


1. boristodorov56 - Витков - също трябва да бъде осъден!
04.11.2011 11:50
Витков - също трябва да бъде осъден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2676215
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив