Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2012 19:17 - КАКА ЛАРА: “ИНТЕРНЕШЪНЪЛ МАСТЕРС ПЪБЛИШЪРС” МЕ ВКАРА В СХЕМА ЗА ИЗНУДВАНЕ И ИЗМАМИ
Автор: platttonnn Категория: Новини   
Прочетен: 2752 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Признавам, смях се на гърба на другите, докато и мен не ме сполетя същото Тв водещата Лара Златарова, известна на зрителите като Кака Лара, е щяла да стане поредният ужилен от фирмата “Интернешънъл Мастерс Пъблишърс”. “Всичко, което ми се случи, щеше да бъде много смешно, ако не беше опасно и страшно”, признава Лара. Тя попада в капана на измамниците случайно, но реагира веднага, осъзнавайки факта, че е част от престъпната схема за изнудване и измами, доказана чрез предавания на “Господари на ефира”.

“Лично аз, признавам, на гърба на другите хора се смях, когато гледах репортажите за ужилените от тази фирма”, разказва тв водещата. “Даже много се забавлявах, когато една жена се оплакваше “Как да им се обадя и да кажа, че не съм си получила чантите, които никога не съм ги чакала”.

Кака Лара се усетила, че попада в капан, след като получила от “Кредит Експрес” писмо, в което пишело, че дължи 35 лева. “Аз изобщо не съм поръчвала каквото и да е”, твърди Лара. А от фирмата й отговорили “Ами защо не сте поръчали?!”.

Ситуацията била повече от объркваща. “Не мога да разбера защо и полицията вече не се занимава с това”, задава въпроса тв водещата. Става дума за явна измама. Във фактурата било вписано нейното име, но с фамилия Береану. Лара от година и половина носи фамилията Златарова, след като се разведе след дългогодишен брак с колегата си Владо Береану. Грешките обаче не стигат до тук. Писмото е изпратено на адреса на майката на Кака Лара, а в този дом тя не е живяла над 20 години. 

“Опасно е всичко това, защото някой е направил връзка между името и адреса, както и моята особа”, казва Лара. “Представете си, че действително някакви възрастни хора пострадат, когато някой ги заплашва със съд. Те могат да го преживеят много тежко, могат да получат инфаркт”.

Тв водещата бе успокоена, че с решение на ВАС е прекратена търговската практика на фирмата-измамник. “Парите, които ви искат от “Кредит Експрес”-България, просто не ги плащайте”, призовават от “Господари на ефира”.  


Тагове:   банда,   шоу,   лъжа,   съд,   измама,


Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2675455
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив