Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2012 18:57 - Какво са 1000 (хиляда) адвокати на дъното на океана?
Автор: platttonnn Категория: Новини   
Прочетен: 3045 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  • Делото продължава няколко часа. Обвиняемият пита адвоката си:
    - Още колко време ще продължи?
    - За мен още около час, а за вас - от три до пет години.
     

  • Адвокат, който говори очевидни нелепости, се обръща с възмущение към съдията:
    - Но вие не ме слушате, господин съдия!
    - Имате късмет - успокоява го съдията.
     

     
  • Съдията:
    - Длъжен сте, в края на краищата, да си поставите една цел - да станете друг човек! - казва съдията на подсъдимия.
    - Опитах се, господин съдия, но веднага ме осъдиха за фалшифициране на лични документи.

  • Малко вампирче казало на баща си:
    - Татко, гладен съм!
    Възрастният вампир му отговарил:
    - Хвани тогава някой човек и си пийни двеста грама от кръвта му!
    - Да, ама съм много гладен, няма да ми стигне!
    - Тогава - казал му старият вампир - хвани още един и изпий двеста грама от и неговата!
    - Пак няма да ми стигне - казало малкото вампирче - не е ли по-добре да хвана един и да му изпия всичката кръв наведнъж?
    - А-а-а-а... Сине, недей така! - казал старият вампир - Ние сме вампири, не сме адвокати!

  • Един адвокат умрял и застанал пред Свети Петър.
    Свети Петър: Човече, ти не си за Рая!
    Адвокатът: К`в си ти бе? Ти трудов договор имаш ли? Социална осигуровка? Декларация за доходите давал ли си?
    Отишъл Свети Петър при ГОСПОД.
    Свети Петър: Господи, един не е за тука , но ми иска трудов договор за изпълняваната длъжност, такова нещо имам ли?
    ГОСПОД: Какъв е този?
    Свети Петър: АДВОКАТ
    ГОСПОД: Пускай го докато не се е сетил да ми иска акт за раждане!

  • Какво са 1000 (хиляда) адвокати на дъното на океана?
    Едно добро начало.

     
  • Съдия пита подсъдимия:
    - И не се ли страхувате когато обирате някоя каса?
    - Разбира се, че се страхувам. Ами ако е празна...



Тагове:   шоу,   смях,   Свят,   съд,   адвокати,


Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2675499
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив