Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2013 15:57 - Те са навсякъде
Автор: platttonnn Категория: Новини   
Прочетен: 2371 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Преди десет години научих,че има юнгианско дружество в България. Понеже съм голям последовател на този велик учен,направих всичко възможно за да открия тези напредничави хора.

Записах се за една от срещите на последователите на К.Г.ЮНГ,бях във възторг и трепетно очаквах срещата с тези му почитатели.

Всичко свърши в кратък миг,от вратата още забелязах търгашите,продаваха всевъзможни фалшификати. Между другото беше в къщата на Борис Христов на улица Самуйл.
                  Но ми предстояха още изненади. Анонса беше,че ще има гости от Австралия,велики психолози,големи юнгианци.
 Е,видях и се възмутих до небесата,те говореха плачливо надълго и широко за някакви терористи.
                 Не се въздържах и ги попитах,вие само за терористи ли плачете? Превода беше такъв,че ме погледнаха гузно и претупаха нещата,по един безмислен начин.
 
По късно се поинтересувах и разбрах,че няма значима световна инициатива,или учени,които да не са обсебени изпреварващо от червеният октопод. 
 
За този случай си спомних поради факта,че открих същите хора,същият почерк при асоциацията за свободното слово Ана Политковска.

Тези свободолюбиви хора не харесват мнението на Е.Сугарев и го приканват да напусне. Това са борците за свобослово,другите да внимават какво говорят.

Надявам се че биволарството е последният им пристан,че ми писна да ги откривам навсякъде и във всичко. Неща които биха могли да имат велики измерения,веднага се спихват щом ги докоснат те.


Тагове:   лъжа,   фалш,   истина,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2674138
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив