Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2013 16:02 - За синхроничността с мои думи
Автор: platttonnn Категория: Новини   
Прочетен: 729 Коментари: 0 Гласове:
5



 Много е хубаво че и Пийт мисли като мен. Това също е синхроничност.

Преди да стигна до изречението на Пийт в ума ми се възпроизведе/имам случаи на синхроничност и съм търсел обяснение/същият смисъл,с по различни думи.

Аз смятам,че поради преобладаващата материалност,умът ни е загубил,част от дълбинните си качества,не за винаги разбира се.

Затова смятам,че високо одухотворените човеци нямат проблеми за такава синхроничност,дори има тенденция за игнориране.

Затова синхроничност най често се проявява при стрес или силно безпокойство. 



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2671811
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив