Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2012 09:08 - Разследващият журналист Васил Иванов: Спасих полицай, който щеше да влезе в затвора
Автор: platttonnn Категория: Новини   
Прочетен: 2052 Коментари: 1 Гласове:
0



Знам кой сложи бомбата пред дома ми, и главният секретар на МВР знае image Преди три години Васил Иванов спасява шефа на отдел “Убийства” на 9-то РПУ от затвора. След скалъпено обвинение, което почти го вкарва в затвора, висшият полицай отървава решетките благодарение на разследване на Иванов. Преди старта на новото си предаване журналистът Васил Иванов разказва, че и в него ще се занимава с това, което му се удава най-добре – разследвания и доказване на вината на корумпирани хора.

Журналистът, който преди три години стана полицай на годината, разказва, че са го направили полицай, защото със своята работа е спасил от затвора висш полицай.

“След извършено убийство, чиито поръчител е бизнесмен, полицията хваща единия извършител, който признава кой е поръчителят. След като го водят в няколко болници за изследвания преди и след ареста пред съда той дава показания, че не е закачан. Пускат го и 2 дни по-късно той се появява с медицинско удостоверение, че е бил пребит по време на разпити. Това се преви с цел да се подведе под отговорност полицая и така да отпадне автоматично делото за убийство”, разказва Васил Иванов.

“Интересното беше, че съдията беше приел експертизата на частен съдебен лекар, че свидетелят е бил бит, а не беше приел документите на военна болница ина МВР болница, че му няма нищо. Проучих лекаря, взех данните на съдията, осъдил полицая и чрез подставено лице ги дадох на доктора. Отидохме със скрита камера и той написа каквото му казахме. Така издаде документ на съдията, че бил пребит. Отидох при него и му казах: Ето на какви хора приемаш документите, ти бит ли си?”, припомня си Васил Иванов.

След случката съдията сезира прокуратурата, делото се преразглежда и оправдават полицая, който вече бил осъден на трета инстанция и трябвало да влиза в затвора.

“Имам едно дете от една жена, друго – от друга, а тази година се ожених за трета”, казва за личния си живот журналистът.

По повод на взривяването на апартамента си Васил Иванов признава, че помощта на Нова телевизия е основната причина да остане в нея и да не отиде на ново работно място.

“Нова телевизия застана зад мен морално, материално и охранително. Затова останах в нея. Първо ме пазеше полиция, след това наеха фирма да ме пази 7 месеца. Бях изненадан, мислел съм си, че нищо не може да стане, а гръмнаха бомба, която щеше да избие 10 души на етажа. Знам, че съм поръчван да ме бият, осакатяват, знам, че полицията знае кой заложи бомбата, знае и главният секретар Калин Георгиев, поръчителят не е безопасен човек”, казва Иванов.
 



Гласувай:
0


Вълнообразно


1. kakvonovo - Рано или късно, по-скоро рано!
29.01.2013 23:45
Васил е доста дразнещ, не с това което прави а с начина по който... Няма финес, няма уважение към хората, словоблудство... такива неща.Позволява си да използва непозволени от закона средства за да доказва тези и после да призовава за правосъдие! Това е шуцбе! Мен лично ме дразни. Бих го пребил лично без да го бавя, ако се направи на мъж във филмче което ме засяга. Защо си мисли, че може да плюе хората скрит зад охрана и полиция! Да изнасяш факти е хубаво нещо, но да печелиш от нахалното си поведение, скрити камери, еврейски приоми - е друго! Та за това смятам, че няма да го опазят дълго!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2676996
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив